Po přistání na této planetě spatříte v dálce temnou siluetu hradu Karak. Hrad je již dávno opuštěný, ale zdá se, že ne až tak docela. Hordy nestvůr se zabydlely v chodbách hradu, které tvoří veliký labyrint.
Můžete se proměnit v obrovitého válečníka nebo v bílého čaroděje. Nebo se staňte hbitou Aderyn, jejíž dýky se pohybují rychlostí křídel kolibříka.
Představte si, jak kráčíte temnými chodbami a vaše kroky se ozvěnou vrací zpět. Ze šera se vynoří povědomý tvar - truhla až po okraj naplněná poklady.
Hledejte klíče a zbraně, porážejte nestvůry a najděte v sobě sílu, abyste se postavili pověstmi opředenému drakovi.
Čeká vás nádherné dobrodružství, ale musíte se z výpravy vrátit;-)
Tajemné pro 2 až 5 dobrodruhů.
Jak se pohybovat na planetě Karak
1. Každý hráč si zvolí jednoho z hrdinů a všichni začínají na startovním poli s fontánou.
2. Hráč má ve svém tahu k dispozici 4 kroky pohybu (4 kartičky labyrintu). Po odhalení kartičky mohou nastat tyto situace
- vstup do nebjevené oblasti - nová chodba nebo místnost s vylosovanou nestvůrou nebo pokladem
- boj s nestvůrou pomocí hracích kostek
- sbírání pokladů
3. Ve hře se objevují portály, kouzla a prokletí, které pohyb hráčů vylepšují.
4. Hráči si mohou svá zranění léčit na místech s magickou fontánou.
5. Každá otevřená truhla přináší hráči jeden bod.
6. Hra končí, když jeden z hrdinů skolí draka (získá 1,5 bodu). Vítězí hráč s největším počtem bodů.
Kategorie: | Strategické |
---|---|
Počet hráčů: | 2 - 5 hráčů |
Věk: | 7+ |
Jak se hraje KARAK videonávod
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.